Fevzi çakmak İlkokulu 2-İ sınıfı öğrencileri 23 Nisan için seçilen sloganımızın "B-İ-N-A" harflerini yaptılar.Ortaya birbirinden renkli harflerimiz çıktı.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
-
Müzeler Haftasında sanal müze gezisi planladık. Gezimizi Ankara Anadolu Medeniyetleri Müzesine yaptık.
-
Nasreddin Hoca fıkralarını canlandırdığımız videoya aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz. Nasreddin Hoca Fıkraları Canlandırma

👏👏👏
YanıtlaSil👏👏👏
YanıtlaSil👏👏👏
YanıtlaSiltebrikler
YanıtlaSil